Bendy: Revive and Survive Bundle
Duik in twee spannende Bendy-avonturen met inktzwarte horror en een strijd om leven en dood in de Joey Drew Studios. Bendy and the Dark Revival Speel als Audrey die gevangen zit in een gestoorde animatiestudio. Sluip, vecht en los puzzels op om de vreselijke wezens en de meedogenloze inktdemoon te overleven. Onthul duistere geheimen om aan de inktzwarte nachtmerrie van de studio te ontsnappen. Bendy: Lone Wolf Kruip in de huid van Boris in een brute overlevingstocht door eindeloze, griezelige gangen. Neem het op tegen cartoonmonsters, ontwijk dodelijke valstrikken en ontsnap aan de inktdemoon in een bloedstollende zoektocht naar de waarheid.