Beholder 3
Een totalitaire staat die alles en iedereen overheerst met onderdrukkende wetten, volledig toezicht en intimidatie. Jij bent Frank Schwarz, een echtgenoot en vader die zijn veilige kantoorbaan op het ministerie is kwijtgeraakt nadat iemand hem erin had geluisd. De enige manier om uit de gevangenis te blijven is een deal sluiten met een hoge veiligheidsofficier. Nu ben je een overheidsspion die zich voordoet als huisbaas en moet inbreken bij huurders op zoek naar illegale spullen en iedereen moet opruimen die je baas kwijt wil. Tegelijkertijd moet je je collega's en leidinggevenden bij het ministerie bespioneren en tegenwerken om je positie terug te winnen. Verschillende facties azen in het geheim op macht over het ministerie en het land. Speel die tegen elkaar uit om er zelf beter van te worden. Kun je je oude leven terugkrijgen, of zelfs iets beters? Vecht je voor waarheid en verandering of hou je de status quo in stand? Wie ben je bereid op te offeren om je zin te krijgen?