Beat Cop
New York, meer een beest dan een stad. Verken de donkerste hoeken en ontdek zijn geheimen als Jack Kelly, een voormalige detective die een moord in de schoenen is geschoven. Gedegradeerd en vergeten door oude vrienden is het je laatste kans om de waarheid te ontdekken achter deze verschrikkelijke puinhoop. Het ding is dat je nieuwe baas je vreselijk behandelt, je vrouw een heks is met een gat in haar hand en de lokale maffia je hoofd op een bord wil. Ik denk dat je wel kunt stellen dat de dingen lastig zijn hier, in het midden van Brooklyn. Oh, en vergeet niet over bonnen schrijven, voetgangers terechtwijzen & dergelijke. Je bent immers een politieman.