Battle Axe
Zolang jij en je volk zich kunnen herinneren, is je vaderland Mercia zich in de tirannieke greep van ""Etheldred""; een despotische heks in de verre noordelijke ijswoestenij. Elke zeven jaar stuurt ze haar legers zuidwaarts om in elk dorp inwoners te kiezen die een leven van slavernij ondergaan, waarna van hen niets meer wordt vernomen. Alle kampioenen in het hele land worden opgeroepen om een einde te maken aan haar heerschappij. Een elf, magiër en rover beantwoorden de oproep. Sluit je aan bij deze groep helden op hun missie om het kwaad voor eens en altijd uit het land te verdrijven!