Barbarous: Survivor's Quest
Het land wordt overspoeld door hongerige orks, skeletten, geesten, ratten en andere gevaarlijke wezens, en alleen de sterksten houden stand! Vecht je door golf na golf van vijanden, neem het op tegen machtige bazen en upgrade je held om niet te stoppen te zijn. Elke run is een nieuwe uitdaging! Kies je upgrades verstandig en stel je build samen terwijl je verder komt. Open schatkisten, verzamel ervaring en blijf vechten terwijl de vijandelijke golven steeds sterker worden. Verbeter je stats, speel krachtige wapens vrij en verzamel waardevolle beloningen terwijl je je een weg baant door de chaos! Kenmerken: - Vecht tegen golven van orks, skeletten, geesten, ratten en meer - Neem het op tegen machtige bazen en verdien waardevolle beloningen - Stel je build samen met veel wapens en voorwerpen - Upgrade en evolueer je uitrusting! - Word sterker en word de ultieme held Hoe lang kun jij overleven voordat de horde je overweldigt?