Ball Gate Mania
Ball Gate Mania is een casual arcadespel vol actie, precisie en reflexen, waarbij elke aanraking telt. Tik op het scherm op het perfecte moment om de ballen los te laten en probeer ze in de vakjes te krijgen voor de hoogste score. Elk vakje heeft een andere scorevermenigvuldiger, dus het kiezen van het juiste moment om de ballen los te laten is essentieel voor een hogere score. Raak het vakje en je score stijgt. Mis het doel en de bal verdwijnt. De uitdaging wordt steeds intenser naarmate je je eigen score probeert te verbeteren en het best mogelijke resultaat probeert te behalen. Beheer je ballen, houd de vermenigvuldigers in de gaten en perfectioneer je timing om winnende reeksen te behalen. Ball Gate Mania biedt een ervaring die eenvoudig te leren is, maar moeilijk te beheersen. Perfect voor snelle potjes en voor liefhebbers van arcadespellen, reflexspellen, precisie-uitdagingen, hoge scores en de competitie om de beste score. Hoe lang houd jij het vol? Laat de ballen los, raak de vakjes, maximaliseer je vermenigvuldigers en probeer de hoogste score te behalen in Ball Gate Mania.