Ball Blast: Gold Edition
Een wilde regen van stuiterende stenen stort neer – beweeg snel, schiet nog sneller! Functies: - 3 nieuwe maps: baan je al schietend een weg door de Ruimtestation, de Rode Planeet en de Wasteland! - Coöperatie: Werk samen met een vriend en houd samen de vallende stenen tegen! - Online ranglijsten: Overleef zo lang mogelijk en behaal de beste score ter wereld! - Krachtige kanonnen: Kies tussen basis, shotgun, boemerang en zaagkanonnen! - Vernietigende krachten: Koop en upgrade krachtige vaardigheden om alles te vernietigen! - Speciale levels: Versla epische bazen en bescherm de brug tegen vernietiging! - 35 fragmenten: Verzamel meer fragmenten om je uitrusting te upgraden! - 8 boosts: Inclusief schade-, laad-, kanon- en schildboosts om je vuurkracht te versterken! - 2500 edelstenen: Besteed extra edelstenen aan kisten, nieuwe fragmenten en meer power-ups! - Herhaalbaarheid: Voltooi honderden unieke levels en uitdagingen! Elke steen heeft een nummer - raak hem zo vaak en boem! hij splitst in twee stenen met de helft van het nummer en dubbele snelheid, waardoor het veld in razendsnelle chaos verandert! Speel solo of met een vriend voor dubbele vuurkracht. Overwin honderden levels, overleef eindeloze golven en klim naar de wereldranglijst! Pak munten op en ontgrendel nieuwe kanonnen: een breed verspreidende shotgun, een boemerang die terugkomt en draaiende zaagbladen die door de stenen snijden. Upgrade power-ups zoals een doordringende laser, explosieve drones en enorme schokgolven om golven in een oogwenk weg te vagen! De stenen blijven stuiteren - ben je klaar om te blijven knallen?