Atomic Heist
Pak de atoomkern en vecht je een weg uit het overrompelde ruimtestation. Beheer je munitie zorgvuldig. Gebruik verzamelde power-ups verstandig. De kern lekt straling dus haast je. Onderweg ontgrendel je permanente items en zoek je geheimen om de ontsnapping te vergemakkelijken en de Atomic Heist in te zetten.