ASTRONEER: Evolution Edition
De Astroneer: Evolution Edition bundelt het basisspel en talloze gratis updates (Creative Mode, The Xenobiology, Rails, Awakening-contentupdates en meer!) met het Evolution Pack. Het Pack bevat het exclusieve Evolution Suit plus een bundel met QBITS die je kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat je Astroneer een unieke look heeft zodra je op Sylva landt.