Assassin's Creed Shadows
LEER DE MEEST DIEPGAANDE SLUIPMECHANISMEN IN DE SERIE EN STRIJD IN INTENSE GEVECHTEN "Shadows is een van de leukste stealthgames die ik in tien jaar heb gespeeld" —PC Gamer Speel als Naoe, een scherpzinnige shinobi, en gebruik licht, geluid en schaduwen om ontdekking te vermijden. Infiltreer vijandelijke bolwerken met veel parkouropties, zoals de nieuwe werphaak, leid wachten af met een shuriken of rookbommen en vermoord je doelwit met je verborgen mes. Als de samoerai Yasuke schakel je je vijanden uit met een stille boog of laat je vernietigende mêlee-combo's los met je katana of naginata. DUIK IN DE BOEIENDE WERELD VAN ASSASSIN'S CREED SHADOWS "Assassin's Creed Shadows is een van de beste versies van de open-wereldstijl." —IGN Stap een feodaal Japan binnen zoals nooit tevoren! Van majestueuze kasteelsteden tot serene heiligdommen en uitgestrekte landschappen, Assassin's Creed Shadows biedt een adembenemende open wereld waar dynamische seizoenen, veranderlijk weer en ecologische verwoesting je tactische aanpak beïnvloeden. Gebruik de Japanse voice-over voor een intens meeslepende ervaring. ONTDEK DE TECHNISCH MEEST GEAVANCEERDE ASSASSIN'S CREED-GAME TOT NOG TOE "Het leidt tot een van de meest dynamische, leuke en mooiste open wereld-games die ik deze generatie heb gespeeld." —Kotaku Ervaar een echte sprong van de volgende generatie met Assassin's Creed Shadows, aangestuurd door de geüpdatete Anvil-engine. Van het flikkeren van lantaarnlicht op natgeregende daken tot het geritsel van kersenbloesem in de wind, elk detail is gemaakt om je nog intenser het feodale Japan te laten beleven. EEN WERELDWIJDE HIT Of je nu een doorgewinterde speler van Assassin's Creed bent of de franchise net leert kennen, het feodale Japan wacht op je! Voeg je bij een community van miljoenen spelers en ontdek een titel die door GameSpot wordt beschreven als 'een absolute topper om te spelen', door Eurogamer.es als 'de beste Assassin's Creed van nu' en door GamingTrend als 'de nieuwe benchmark voor de serie'. Internetverbinding, Ubisoft-account en Microsoft-account vereist voor online functies.