Ashwood Valley
Je broer of zus is nu een kat. Tijd om daar iets aan te doen. In Ashwood Valley kruip je in de huid van Luna of Draco – twee magische broers en zussen wier spreuk flink misgaat. Door hun ongeluk ontstaat een portaal naar een kleurrijke wereld… en verandert één van hen in een kat. Nu is het aan jou om een vervallen huisje op te knappen, bevriende vreemde wezens te maken en de geheimen van de betoverde vallei te ontdekken om de vloek te verbreken. Kweek magische planten, verken de wisselende seizoenen, voltooi bijzondere opdrachten voor chocoladeliefhebbende burgemeesters of kaasverslaafde dwergen, en aai alle wilde dieren die je tegenkomt – zelfs de aardbeienkoeien! Met gezellige landbouwmechanieken, charmante personages en handgeanimeerde pixelart is Ashwood Valley een hartverwarmend avontuur over familie, vriendschap en heel veel pluizigheid.