Aquapark io: Complete Edition
Strijd in de multiplayer-modus met maximaal 4 spelers of geniet solo van het glijden. Bewijs dat jij de snelste bent! Complete Edition-functies: - 15 grote kaarten met glijbanen - 50+ grappige skins, 11 zwembanden, 13 gliders - multiplayer tot 4 spelers op één scherm! - packs openen met willekeurige skins - mysterieuze power-ups verschijnen tijdens het spel - aanstekelijke zomerse muziek - eenvoudige besturing zodat iedereen kan spelen - simpele regels en veel plezier! Glijd van de enorme waterglijbaan die vanuit de lucht naar beneden kronkelt, haal je vrienden in, duw ze van de baan of gebruik power-ups om voordeel te pakken. Het leukste is dat je op elk moment van de baan kunt springen en op een lager niveau kunt landen om iedereen in één klap in te halen!