Anvil Saga
Maak in een uitdagende en eindeloos gevarieerde wereld van een bouwvallige smederij een succesvolle onderneming! Handel met lokale bandieten, kooplieden, priesters, evenals met Franse en Engelse soldaten. Beheer werknemers met verschillende eigenaardigheden, verbeter faciliteiten en hulpmiddelen om betere merchandise te maken, decoreer je smederij om goedbetaalde klanten aan te trekken! BOUW DE SMEDERIJ VAN JE DROMEN Bouw nieuwe kamers en ondergrondse faciliteiten om je smederij uit te breiden en de meer uitdagende opdrachten aan te nemen. Van een eenvoudige keuken tot woonvertrekken, tot houtkap- of houtsnijwerkateliers – elke kamer moet met het juiste meubilair en de juiste inrichting worden uitgerust. NEEM BESLISSINGEN EN GA MET DE GEVOLGEN OM Klanten, relaties en beslissingen – ze doen er allemaal toe! Behoud je reputatie bij tegenstrijdige facties, die elk bescherming en bonussen voor je ontluikende onderneming bieden. De bestellingen die je besluit uit te voeren en de manier waarop je met elke factie omgaat, hebben invloed op de spelwereld en zullen tot een verscheidenheid aan tragische, leuke of verbijsterende resultaten leiden. WORD EEN GERENOMMEERD VAKMAN Beheer bestellingen en probeer je prestige te vergroten om de rijken en beroemdheden aan te trekken. Ga op zoek naar unieke bestellingen die een premie opleveren, zoals het verzoek van een baron om de mooiste ring voor zijn dochter te maken of een zwervende ridder die eist dat je een uniek zwaard voor hem smeedt. VORM EEN TEAM VAN PROFESSIONALS Heb de leiding over werknemers met verschillende vaardigheden, salarisniveaus, behoeften en persoonlijkheden. Houd ze tevreden door speciale faciliteiten te bouwen, voorzieningen te installeren en hun kamers in te richten. Rust je werknemers met speciaal gereedschap uit om sneller te werken en help ze om hun vak te verbeteren door nieuwe boeken aan je bibliotheek toe te voegen.