Amnesia: Rebirth
"Je kunt geen adem laten ontsnappen. Het wezen is slecht een paar centimeter van je verwijderd. Zijn enige doel is om zich te voeden met jouw angst. En dus kruip je de duisternis in, terwijl je je angst probeert te onderdrukken en je diepste gevoelens het zwijgen probeert op te leggen. "Ik ken jou. Ik weet waar je toe in staat bent." In Amnesia: Rebirth speel je als Tasi Trianon, die ontwaakt diep in de Algerijnse woestijn. Dagen zijn voorbij gegaan. Waar ben je geweest? Wat heb je gedaan? Waar zijn de anderen? Ga je reis na en breng de fragmenten van je gebroken verleden samen. Het is je enige kans om de meedogenloze horror die je dreigt te verslinden te overleven. "Sta jezelf geen woede toe, sta jezelf niet toe om angstig te zijn" Een race tegen de klok. Ga in Tasi’s schoenen staan en begeleid haar door haar eigen horror en pijn. Terwijl je worstelt om je een weg te banen door een verlaten landschap, worstel je ook met je eigen gevoelens van hoop, angst en bittere spijt. En toch zul je moeten doorgaan, stap voor stap, wetende dat je alles kwijtraakt als je verliest.