Amelia's Garden
Maak van dit lege dak je eigen groene hoekje in de stad. Lijm kleurrijke potten aan elkaar, plant verschillende zaden en deel je oogst met vrienden in Amelia's Garden! JE TUIN IN EEN STADSLANDSCHAP Er is een oude trap in je gebouw die naar het dak leidt. Als je niet weet wat daarboven is, wacht je een avontuur, hoe kort ook. Je klimt naar boven en duwt op de klink van de zware deur die je in de weg staat. Aan de andere kant... Een grote tuin, compleet met een fonteintje, een tafel en bankjes. Dit mooie uitzicht en een heleboel gebroken bloempotten zijn nu helemaal van jou. Met een schoonmaakbeurt, een beetje lijm en veel geduld kan deze plek weer tot leven worden gewekt - ben je klaar om je eigen daktuin te beginnen? KLEINE STAPJES NAAR EEN KLEURRIJKE TOEKOMST Samen met Amelia ga je deze oude tuin in ere herstellen! Er zijn 20 kapotte potten om samen te stellen, elk met een unieke plant. Je kunt bieten, tomaten, aardbeien, basilicum en nog veel meer kruiden, groenten en fruit verwachten. Elke pot heeft een unieke puzzel die nodig is om hem in elkaar te zetten. Nadat deze taak is voltooid, kun je de pot vullen met aarde, zaadjes planten, water geven en laten groeien. Voor je het weet, zie je de vrucht van je arbeid - hoewel het ook een groente van je arbeid kan zijn. Je kunt de potten ook verplaatsen zoveel je maar wilt en zelfs indelen op kleur! EEN GEZELLIGE RUIMTE VOOR JOU EN DE JOUWEN Verschillende mensen houden van verschillende planten - Amelia's vrienden zijn ook zo. Terwijl de planten groeien kun je ze uitdelen aan mensen en zo hartjes verdienen. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en antipathieën, dus zelfs als je niet van aardbeien houdt, weet ik zeker dat iemand anders ze graag wil hebben! Laat je verleiden tot het kijken naar het stadslandschap terwijl je tuiniert. Ontspannende muziek, handgetekende vormgeving en puzzels zonder tijdschema brengen rust in je leven. Zelfs in een drukke stad moet er een plek zijn waar je even diep adem kunt halen. Wees niet bang om er een voor jezelf te maken!