Aleesha's Tower
Een jonge vrouw genaamd Aleesha werd opgejaagd en gedood, beschuldigd van hekserij. Jaren later keert ze terug om wraak te nemen op de hele mensheid... en het is aan jou om haar tegen te houden! Aleesha's Tower is een actieplatformspel geïnspireerd op de arcadeklassiekers uit de jaren 80 en 90. In het spel ben je een krijger en moet je voorkomen dat de kwaadaardige horde, gecreëerd door Aleesha, de hele mensheid vernietigt. Speel 6 verschillende scenario's door, elk met een unieke eindbaas. Naast je trouwe zwaard en schild vind je onderweg verschillende subwapens die je helpen je reis te voltooien.