Albatroz
Albatroz is een backpacking-RPG vol avontuur. Je doorkruist majestueuze landschappen, op zoek naar je verdwenen broer. Een verhaal over weten wanneer je moet loslaten en opnieuw moet beginnen. Volg de reis van Isla door het verboden land, een adembenemend buitenaards rijk waar twee werelden samenkomen. Isla zat gevangen in een keurslijf en leidde een monotoon leven. Nu onderneemt ze een missie om de enige nog overgebleven connectie in haar leven te zoeken: haar broer die spoorloos verdween tijdens zijn zoektocht naar de mythische berg Albatroz. Stap in de schoenen van Isla en baan je een weg door een wereld vol mysterie, samen met een groep vrijgevochten metgezellen met elk unieke vaardigheden die je nodig hebt om over de verraderlijke paden die voor je liggen te navigeren. Ontdek adembenemende uitzichten en levendige gemeenschappen met intrigerende individuen. Verzamel onmisbare items en beheer grondstoffen om de uitdagingen van veeleisende omgevingen de baas te worden. Onthul een diepgaand verhaal van zelfontdekking en een doel in het leven terwijl je onbekende gebieden doorkruist. Wie weet wat voor echt avontuur op je wacht?