Alan Wake Remastered
In deze bekroonde, filmische actiethriller gaat de rusteloze schrijver Alan Wake op zoek naar zijn vermiste echtgenote, Alice. Nadat ze op mysterieuze wijze verdwijnt uit het stadje Bright Falls in de Pacific Northwest, stuit hij op bladzijden uit een horrorverhaal die hij zelf lijkt te hebben geschreven, maar waarvan hij zich niets herinnert. Wake wordt al snel geconfronteerd met zijn eigen geestelijke gezondheid, want pagina na pagina wordt het verhaal werkelijkheid: een kwaadaardige, bovennatuurlijke duisternis zorgt ervoor dat iedereen zich tegen hem keert. Hij heeft geen keuze: hij moet de confrontatie aangaan met de krachten van het kwaad, enkel gewapend met een zaklamp, een pistool, en zijn versnipperde geheugen. Zijn speurtocht naar antwoorden leidt hem doorheen de akelige dieptes van de nacht. Alan Wake Remastered bevat twee verhalende uitbreidingen - The Signal en The Writer - en biedt zo een volledige ervaring met adembenemend 4K-beeldmateriaal. Het spannende verhaal is opgedeeld in episodes en zit boordevol onverwachte twists, ijzingwekkende cliffhangers, en intense gevechten waarin er meer dan kogels nodig zijn om de duisternis te verbannen. De tussenfilmpjes, de eigenzinnige personages en de majestueuze panorama's van de Pacific Northwest zijn volledig herwerkt en bieden een unieke, visuele en sfeervolle ervaring.