AFL 26
FOOTY HERDEFINIEERD Maak je klaar voor de toekomst van footy met AFL 26. Voel elke slag, hoor elk gebrul en beleef elk moment met ongeëvenaarde authenticiteit en intensiteit. Vanaf de eerste stuiter tot de laatste sirene is de actie snel, fel en trouw aan het spel. Met levensechte gameplay, brullend publiek, deskundig commentaar en al het drama van echte AFL, kijk je niet alleen naar de game, maar zit je er ook midden in. Dit is footy, opnieuw gedefinieerd. PRO-TEAM Bouw je PRO TEAM en ga geheel nieuwe uitdagingen aan terwijl je door de gelederen stijgt. Concurreer door de seizoenen heen om exclusieve beloningen te ontgrendelen, upgrade je team en laat je vaardigheden zien. Neem het vervolgens op tegen je rivalen en bewijs waarom jouw PRO TEAM boven de rest uitsteekt. SPELER CARRIÈRE Stap in de schoenen van een toekomstige ster in de geheel nieuwe Player Career-modus. Beleef de volledige reis - van conceptdagdromen tot gamedagglorie. Train hard, stijg door de rangen, overwin tegenslagen en vier elke mijlpaal die je bereikt in de AFL of AFLW. Dit is jouw verhaal. Jouw carrière. Jouw moment. COACH-MODUS Met bijgewerkte gameplay-mechanismen is de uitdaging nu nog groter en de momenten nog onvergetelijker als jij de touwtjes in handen neemt als coach en het lot van je team vormgeeft. Beheer uw lijst met precisie, koester jong talent en leid ze door de gelederen. Op de speeldag telt elke beslissing. De druk is groot: maak de juiste bewegingen, pas je tactiek aan en duw je team naar glorie in het premierschap. UITZONDERLIJKE TROUW Elke AFL- en AFLW-speler is met een ongelooflijk detailniveau nagebouwd, van hun kenmerkende vaardigheden, mogelijk gemaakt door Champion Data, tot hun fysieke kenmerken die zorgvuldig zijn gescand met de nieuwste fotogrammetrietechnologie. Spelers worden tot leven gebracht als nooit tevoren. MAAK UW MARK Ontwerp en personaliseer je eigen club, spelers en stadions met de geavanceerde Academy Tools. Ervaar AFL 26 vanuit je eigen unieke perspectief en laat je creaties zien aan de wereld.