AeternnoBlade II : Infinity
De ultieme AeternoBlade-ervaring - nu in 4K! Beheers verwoestende krachten over de tijd in AeternoBlade Infinity. Met verfijnde, gebalanceerde gameplay, word je meester van elke slag, warp en omkering in visueel verbluffende dimensionale gevechten. Gebruik de AeternoBlade en tart de afgrond in dit vervolg op het snelle actie-/puzzelplatformspel. In AeternoBlade II gebruik je de kracht van de tijd zelf om je vijanden te slim af te zijn en mysterieuze nieuwe dimensies te verkennen. Wissel af tussen hectische gevechten en intrigerende puzzels waarvoor je slim gebruik moet maken van tijd. Speel als drie unieke personages, waaronder de terugkerende heldin Freyja en de nieuwkomers Felix en Bernard, die in een wanhopige strijd tegen de vernietiging van de Dark Abyss door dimensies heen reizen. De kracht van de AeternoBlade moet worden teruggegeven, anders zal de werkelijkheid zoals zij die kennen volledig instorten. Overweldig je vijanden door een enorme reeks meedogenloze combo's aan elkaar te rijgen. Snelle aanvalsbewegingen en de kracht van de tijd staan tot je beschikking in prachtig weergegeven, snelle gevechten. Het spel bevat zowel klassieke zijwaarts scrollende gevechten als de nieuwe toevoeging van volledige 3D-scenario's. Schiet vijanden de lucht in en maak ze af met behulp van zwaardslagen, sprints en indrukwekkende ultieme aanvallen. Manipuleer de tijd, elimineer vijanden en overwin alle obstakels. Gebruik technieken als Tijdstop, Warp en Omkering om machtige bazen te slim af te zijn en creatieve puzzels op te lossen. Spring, klauter en klim door complexe omgevingen met verticaal terrein. Vind nuttige nieuwe voorwerpen door meerdere routes te verkennen in mystieke ruïnes, oeroude bossen en stoïcijnse kastelen. Verbeter je attributen met meer dan 100 te gebruiken relieken die je vaardigheden versterken. Verhoog gezondheid, kritieke slagen of kracht en ontgrendel meer met nieuwe missies.