Aery - Vikings
"Aery - Vikings" is een verhaalgedreven 3D-vluchtverkenningsspel waarin je een kleine vogel bestuurt die op reis is om een ​​onmogelijke taak van de goden te voltooien. Maak je reis door een prachtige, opwindende en adembenemende wereld en geniet van het gevoel van vliegen op je zoektocht naar Walhalla. Volg een interessante verhaallijn door een vredige en fantastische wereld om de Vikingen te redden van hun lot. Overtuig de Noorse goden dat je hun zegen waard bent en laat je ongelooflijke manoeuvreerkunsten zien. Deze verhaalgestuurde game is geweldloos, zodat je kunt genieten van de intuïtieve en ontspannende gameplay in 13 gigantische verschillende fasen die wachten om ontdekt te worden.