Aery - Cyber City
In Aery Cyber City speel je een klein vogeltje dat op reis is om een thuis te vinden na het verlies van zijn dierbare vriend.Je ontdekt onbekende, gigantische en prachtige omgevingen en je kunt genieten van het gevoel van vliegen terwijl je een hele wereld vol schoonheid en kleine geheimen verkent.In elk gebied van de wereld moet je een bepaald aantal geheugenscherven vinden om je het pad te herinneren dat naar je bestemming leidt en verder te komen met het verhaal. Als je alle geheugensteentjes hebt gevonden, ben je vrij om het volgende gebied te verkennen.