AC4 Altaïr & Ezio Pack
"Zeil met de kleuren van Altaïr en Ezio met 4 aanpassingsvoorwerpen voor je schip en 2 nieuwe wapens voor Edward: Ezio’s kenmerkende boegbeeld, Ezio’s unieke zeilen, Ezio’s zwaarden, Altaïrs kenmerkende boegbeeld, Altaïrs unieke zeilen, Altaïrs zwaard.Let op: je moet sequentie 03 herinnering 04 hebben bereikt om de voorwerpen te zien in het verbeteringenmenu van de Jackdaw en Edward. Ga naar de kapiteinshut om ze uit te rusten."