ABRISS - build to destroy
ABRISS is een sfeervol bouwspel waarbij je de hele boel vernietigt. Gebruik onderdelen om constructies te bouwen die je vervolgens tegen je doelwitten aan laat botsen. Ontgrendel nieuwe onderdelen, vernietig nog meer, zie hoe entropie tekeer kan gaan in digitaal brutalistische stedelijke omgevingen. Bouw om te vernielen. HET SPEL BOUWEN Kies uit onderdelen met verschillende gewichten, vormen en functies om een constructie te bouwen. Stuwraket + verbindingsstuk + bom? Je hebt een raket gebouwd. Stuwraket + rotator + laser? Je hebt een draaiende laserraket gebouwd. Pilaar + verbindingsstuk + zeer zware kubus? Dat is een gigantische hamer. Wees creatief en vindingrijk met de onderdelen die je krijgt, probeer het doelwit te vernietigen met minder onderdelen of op een meer elegante manier – hoe je het ook doet, het zal een spektakel worden. VERNIELEN Probeer de belangrijkste doelwitten te raken om een level te winnen in de Campagne-modus. Vernietig eerst een gepantserde muur zodat je vervolgens door het gat in het kwetsbare midden kunt schieten. Probeer een bom in de omgeving te raken. Gebruik omgevingsmechanismen zoals de gigantische zuigers om zeer zware kubussen naar een doelwit te katapulteren. Of gooi gewoon alles wat je hebt naar je doelwitten – de kans is groot dat dat ook werkt. KENMERKEN COMPLEX VERNIETIGINGSSYSTEEM Gesimuleerde statische gegevens, duizenden kleine stukjes puin, hele brokken doelwit die de afgrond in tuimelen – met weinig tot geen pieken in de framerate. CAMPAGNE Zeven werelden met verschillende stages inclusief bonuslevels. Elke stage is een handgemaakt stedelijke omgeving die je kunt slopen. Je begint elke stage met een beperkt aantal onderdelen en je zult een strategie moeten vinden om deze te gebruiken om alle belangrijke doelblokken te vernietigen. Naarmate je verder komt, ontgrendel je nieuwe onderdelen, en elke wereld heeft zijn eigen speciale milieumechanisme. Je kunt altijd naar een stage teruggaan om te proberen een hoger percentage ervan te vernietigen, of het in minder zetten doen. ZANDBAK Probeer nieuwe bouwpatronen uit. Speel met onderdelen die je nog niet hebt ontgrendeld. Probeer je GPU met 1000 lasers tegelijk op te blazen. NIEUW: EINDELOZE MODUS Speel de nieuwe Eindeloze modus en probeer de ultieme topscore te behalen. FOTOMODUS Vlieg met een vrije camera om de beste compositie te krijgen. Bevries of vertraag de tijd om een perfecte opname te krijgen van de verwoesting die je net hebt veroorzaakt. Pas filters toe om de sfeer van je foto's te veranderen. Exporteer ze in heerlijk scherpe 4K-jpegs. Deel ze met ons!