Zumba – The Dragon’s Marble Trial
Zumba – The Dragon’s Marble Trial nodigt je uit in een betoverende wereld waar een charmante draak kleurrijke knikkers in zijn bek en staart hanteert! Kies een level, richt je door de draak afgevuurde knikkers op kronkelende paden en combineer drie of meer identieke kleuren om explosieve combo's te activeren voordat ze je hol binnenvallen. Scoor topscores en tot wel drie sterren per level door snel en nauwkeurig golven te verwijderen. Tussen de levels door kun je je muntenvoorraad besteden aan mythische upgrades: Flame Blast verschroeit hele clusters, Time Warp vertraagt ​​voortbewegende knikkers, Repaint transformeert je volgende knikker naar elke gewenste kleur, Meteor Shower laat een stortvloed aan lucifers neerregenen, Destruction Shot richt zich op één koppige knikker en Time Revert maakt je laatste schot ongedaan voor een tweede kans. Reis door vier fantastische rijken – Emerald Forest Glades, Crystal Mountain Pass, Twilight Sky Islands en de Obsidian Dragon's Keep – elk onthuld om de tien levels met unieke paden, nieuwe marmerkleuren, bewegende obstakels en toenemende snelheden. Verslavend en makkelijk te leren, maar uitdagend om te beheersen: Zumba – The Dragon's Marble Trial biedt vurige arcadepret voor spelers van alle leeftijden.