Zombie Pinball
"Fan van zombies? Flipperkastspellen? Je zult zeker genieten van ZOMBIE PINBALL! Met zijn zeer verslavende gameplay, een gekke sfeer, 7 verschillende tafels, 20 spectaculaire spelmodi en honderden uitdagingen! Frankenstein en zijn vrienden, zombies, weerwolven, ondode rockers, brandende of druipende skeletten laten je zweten... In Zombie Pinball beleef je veel plezier door zombies te verslaan!"