Zombie Army 4: PPSH Submachine Gun Bundle
De betrouwbare, eenvoudige en krachtige in de Sovjet-Unie gemaakte PPSH maait je vijanden bliksemsnel neer. Als je een machinepistool zoekt met een vuursnelheid die net zo duivels is als de horden waar je tegen vecht, dan zit je bij deze Russische klassieker goed! Deze wapenbundel bevat: Het PPSH-machinepistool 2 talismans (Russische pop + hamer-sikkelbadge) 2 speciale wapenskins (Russische vlag + Russische pop).