Zombie Army 4: Mission 7 - Terminal Error
Je hebt dan wel een Undead Zeppelin neergehaald, maar het gevecht houdt nooit op in de meest uitgebreide Zombie Army 4-campagnemissie tot nu toe! Vecht je een weg door een enorm, open gebied en ontdek de bestemming van een verschrikkelijke uitzending: een mysterieuze basis aan de Italiaanse kust! Kan het team deze sinistere activiteiten tegenhouden, of eist de kust weer een slachtoffer? Terminal Error is de eerste missie in Return To Hell, een huiveringwekkende Zombie Army 4: Dead War-campagne! Verken een angstaanjagende nieuwe locatie in deze missie voor 1-4 spelers, compleet met nieuwe soorten vijanden, verzamelvoorwerpen en meer! Je hebt de dreiging uit de lucht dan verslagen, maar de doden sterven niet!