Zombie Army 4: Mission 3 - Deeper Than Hell
Je zit kilometers onder het aardoppervlak vast, vecht je een weg door een akelige graafplaats en strijd tegen oeroude verschrikkingen in deze gloednieuwe missie voor Zombie Army 4. Wanneer de dodenjagers een verlaten ondergrondse stad ontdekken, worden oude bondgenoten een dreigend en krachtig gevaar zodra ze een bron van huiveringwekkende occulte macht ontdekken. Deeper Than Hell is de derde en laatste missie in Hell Cult, een nieuwe huiveringwekkende driedelige Zombie Army 4: Dead War-campagne! Ontdek de horror van een gloednieuwe locatie in deze angstaanjagende missie voor 1-4 spelers, compleet met nieuwe vijanden, verzamelobjecten, prestaties en meer! De Führer is misschien weg, maar de Dode Oorlog woedt voort!