Zinyak Attack Pack
Hij is dan wel niet de mooiste galactische opperheer, maar hij is wel jouw galactische Opperheer! Draag één van deze drie Zin-outfits ter meerdere eer en glorie van Emperor Zinyak: de soldaat, de Warden of zelfs de imposante schedelkam en soepel bewegende mantel van Zinyak zelf.