Zero Zero Zero Zero
Zero Zero Zero Zero is een uniek 1-bit low-fi platformspel, dat spelers uitdaagt in een veelvoud aan niveau’s die vaardigheid zullen vereisen en behendig manoevreren. Ontwijk, schiet, en spring je weg door willekeurig geselecteerde niveau’s terwijl je verderkomt, of sterf. Met een gladde, spectaculaire soundtrack om op los te gaan, terwijl je je weg springt door gevaren en vijanden. Heb jij het in je om alle 100 niveaus af te ronden? Eigenschappen: * Een razendsnelle, moeilijke, maar eerlijke spelervaring. * 100 uitdagende niveaus. * Race Modus, waarin spelers het tegen elkaar kunnen opnemen met een vriend, om te zien wie de ware meeste is van het 1-bits platformer genre. * Willekeurig geselecteerde niveaus, die worden geactiveerd na elke dood en afgerond niveau. * Low-fi graphics, aangevuld met een geweldige electronische muziek soundtrack door Levi Bond.