Yakuza Series Collaboration Pack
Maak alles nog intenser met stijlvolle personagekostuums en zinderende muziek uit de Yakuza / Like a Dragon-games. Stort je voor totale intensiteit en om de vaart erin te houden er nog dieper in met meer personagekostuums, aanpassingsitems, extra stempels en nieuw gearrangeerde muziek uit Virtua Fighter 3. inhoud: ・19 personagekostuums* uit de Yakuza-serie ・19 personagekostuums ・650 aanpassingsitems voor personages ・20 achtergrondnummers uit de Yakuza-serie ・20 gearrangeerde achtergrondnummers uit 'Virtua Fighter 3' ・40 toeschouwerstempels *De personagekostuums uit de Yakuza-serie worden niet ondersteund in personage-aanpassing.