Xray-ted Skin
Kruip onder de huid van de vijand met het DLC-pack X-Rayted. Bevat de lichtgevende, groene wapenskin X-Ray die je kunt gebruiken voor alle geweren. Met deze skin zal het je vijanden dun door de broek lopen. Vereist de basisgame Sniper Ghost Warrior Contracts 2.