Xeno Crisis
Xeno Crisis is een arena shooter waarin één of twee spelers de controle over in de strijd geharde mariniers overnemen. Zij staan op het punt aan een dodelijke missie te beginnen: ze moeten een buitenaardse bedreiging confronteren en weer levend thuiskomen! Ren en schiet je weg langs duizenden tegenstanders terwijl je het vernietigde onderzoeksinstituut verkent, zoekt naar overlevenden en uiteindelijk oog in oog komt te staan met de reden van de ondergang van het instituut. Outpost 88 is verdeeld over zeven verschillende gebieden, en elk gebied wordt iedere keer dat je speelt willekeurig gegenereerd. Dit houdt in dat je je strategie tijdens ieder spel onderweg moet aanpassen als je je missie wilt volbrengen. Verzamel identiteitsplaatjes van verslagen vijanden om je uitrusting tussen de gebieden in te upgraden en ga op zoek naar speciale wapens die je een tijdelijk voordeel kunnen opleveren.