WWE 2K25 New Wave Pack
Deze DLC Pack vol sterren bevat elke speelbare Superstar hieronder en hun MyFACTION-kaarten: Chris Sabin Alex Shelley Giulia Stephanie Vaquer El Grande Americano De New Wave Pack is onderdeel van de WWE 2K25 Season Pass, die is inbegrepen bij zowel de Deadman als de Bloodline Editions. Exacte release datum van El Grande Americano wordt nog bekendgemaakt en is onderhevig aan wijzigingen.