Worms W.M.D
De Worms zijn terug in de meest vernietigende game tot nu toe. Met een prachtige, met de hand getekende 2D-look, gloednieuwe wapens, de introductie van creatie, voertuigen en gebouwen plus de terugkeer van geliefde klassieke wapens en gameplay, is Worms W.M.D de beste Worms-beleving ooit. Werk je met een enorm arsenaal van nieuwe en klassieke wapens door 30 campagnelevels die steeds lastiger worden. Stort met nieuwe voertuigen je vrienden in het ongeluk en pak met behulp van gebouwen tactisch voordeel op het strijdveld! Neem het op tegen vijf tegenstanders in hilarische gevechten met elk acht Worms, in lokaal of online multiplayer, inclusief ranglijsten. Verpletter je tegenstanders met de betonnen ezel. Verander ze in hapklare brokken vlees met de Heilige handgranaat. Laat kogelregens vanuit helikopters neerdalen, of laat ze sterretjes zien met de tank. Met 80 wapens en mogelijkheden, is dit Worms op zijn allerbest! Belangrijkste kenmerken: Prachtige 2D - de beste implementatie van de Worms-formule toe nu toe met een gloednieuwe Worm en schitterende, digitaal-geverfde 2D-vormgeving. Voertuigen – Worm-oorlogsvoering wordt serieuzer in de vorm van de introductie van voertuigen (voor de allereerste keer in de serie). Domineer het landschap in oorlogszuchtige tanks, kies het luchtruim om een regen van kogels los te laten vanuit helikopters en nog veel meer! Gebouwen - verover tactisch voordeel door je Worms uit het zicht te houden en in een gebouw te verstoppen om ze tegen rechtstreekse aanvallen te beschermen! Creatie – je hoeft niet meer te wachten terwijl je tegenstanders met hun beurt bezig zijn! Pak de creatiekratten die uit de lucht vallen om verbeterde versies te maken van items als het elektrische schaap, de bazookataart en de Heilige mijngranaat om op je vijanden los te laten! Klassieke Worms-fysica en -gameplay - onze gloednieuwe engine laat fan-favoriete deelnemers uit de serie herleven en markeert de herintroductie van het geliefde klassieke ninjatouw. Nieuwe en klassieke wapens – meer dan 80 wapens en gebruiksvoorwerpen tot je beschikking, inclusief tal van terugkerende klassiekers en een paar nieuwkomers als de twijfelachtige telefoonbatterij, het ongewenste cadeau en de OMG-aanval. Gemonteerde wapens: alsof 80 wapens en gereedschappen niet al genoeg was! Tal van verschillende wapentypes zijn in het landschap geplaatst zodat je op vernietiging beluste Worms nog MEER schade aan kunnen richten! Hilarische single player plus online en lokale multiplayergevechten – Worms W.M.D komt met een volledig arsenaal aan trainingsmissies, campagnemissies en uitdagingen voor de solospeler. Train en ga vervolgens online om chaos te veroorzaken in multiplayermodi inclusief ranglijsten, met ruimte voor maximaal zes spelers met elk acht Worms op een kaart!