Woodle Tree Bundle
De Woodle Tree-bundel is er! Je kunt het eerste 2 hoofdstuk van het spel in één keer krijgen: Woodle Tree Adventures en Woodle Tree 2: Deluxe + Help Woodle en zijn zoon om hun wereld te redden in deze verbazingwekkende en kleurrijke platformwerelden! Woodle Tree 2: Deluxe + is een Open World Platformer-game die je met 3 vrienden kunt spelen in het hoofdavontuur! Woodle Tree Adventures is een old school platformgame-avonturenspel met een pakkende en unieke kunststijl!