Wolfenstein: Youngblood - 500 Gold Bars
Bevat 500 Gold Bars, een betaalmiddel in het spel waarmee je nieuw krachtpantser en wapenskinskunt kopen om jou en je vrienden te helpen je een weg te vechten door het door de nazi's bezette Parijs.