Wolfenstein: The New Order
Europa, 1960. Een meedogenloze wereldmacht heeft dankzij nieuwe mysterieuze, geavanceerde technologie de Tweede Wereldoorlog weten te winnen. Met brute kracht en genadeloze intimidatie werden zelfs de machtigste landen op hun knieën gedwongen. Het regime regeert nu de hele wereld met een ijzeren vuist. Jij bent de enige die de geschiedenis kan herschrijven. In Wolfenstein: The New Order ben jij supersoldaat B.J. Blazkowicz en je gebruikt elite gevechtstactieken en een arsenaal aan supergeavanceerde wapens om het machtigste rijk dat de wereld ooit gekend heeft, tot val te brengen. Sluit je aan bij een groep toegewijde verzetsstrijders en ga wereldwijd en daarbuiten in de aanval, terwijl je erachter probeert te komen waarom dit regime zo snel de wereld wist te veroveren. Neem het op tegen immens grote mechs, supersoldaten en een niet te stoppen leger en vecht om de planeet te bevrijden van een onvoorstelbare tirannie.