Wolfenstein: The New Order (PC)
In het intense en filmische Wolfenstein: The New Order moeten spelers heel Europa door op een persoonlijke missie om de oorlogsmachine van de nazi's uit te schakelen. Infiltreer met de hulp van een kleine groep verzetsstrijders hun zwaar bewaakte complexen, bevecht hightech nazi-legioenen en neem superwapens over die de aarde veroverd hebben... en ver daarbuiten. Het verhaal en de personages Actie met een hoog octaangehalte en een meeslepend avontuur verweven tot een strakke en snelle, ontzettend meeslepende verhalende game met gedenkwaardige personages. De geschiedenis en de achtergrond Ontdek in de jaren 1960 in een alternatieve tijdlijn een onbekende wereld die geregeerd wordt door een bekende vijand... een vijand die de geschiedenis zoals jij die kent, veranderd en verdraaid heeft. Het arsenaal en de aanval Breek in bij geheime onderzoeksfaciliteiten en zwaarbewaakte wapenopslagplaatsen om je vernietigingswapens te upgraden. Ervaar intense first-person-gevechten terwijl je het opneemt tegen enorm grote nazi-robots, kolossale supersoldaten en elite stoottroepen.