WO4U: Weapon `Traffic Signal`
Er wordt een nieuw wapen voor Hades toegevoegd. Veel plezier ermee tijdens de strijd! ■Inhoud Weapon `Traffic Signal` ■Gebruiken In het kamp kun je van wapen wisselen via "Weapons" - "Equip Weapons". Deze content is alleen geschikt voor WARRIORS OROCHI 4 Ultimate en kan niet worden gebruikt in de basisgame WARRIORS OROCHI 4.