Wired Italian Adventure Bundle
Wired Productions presenteert twee betoverende avonturenspellen van toonaangevende onafhankelijke Italiaanse gamestudio's. Het avontuur wacht! Betreed de psychiatrische kliniek van Volterra in 'The Town of Light' om het verleden bloot te leggen en trotseer onbekende gevaren aan boord van Nikola Tesla's zwevende wetenschappelijke utopie in 'Close to the Sun'. The Town of Light: Speel door de ogen van Renée, een 16-jarig meisje dat lijdt aan de symptomen van een geestesziekte, terwijl ze op zoek gaat naar antwoorden op de vele vragen uit haar verleden en de plek verkent waar ze is opgegroeid. Close to the Sun: Diep in internationale wateren staat Tesla's Helios stil. Een onbegrensde utopie voor wetenschappelijk onderzoek. Rose Archer gaat aan boord om haar zus te zoeken, maar ontdekt al gauw dat niet alles is wat het lijkt. Een enkel woord beslaat de ingang... QUARANTAINE!