Wild Thing Skin Pack
Laat je innerlijke beest los en word de heerser van de jungle met het Wild Thing DLC-pack: drie bloedstollende nieuwe wapenskins voor alle ingame-wapenmodellen. De basisgame Sniper Ghost Warrior Contracts 2 is vereist.