Wild compatibiliteit
Catalogusgegevens voor "Wild-outfits". Hiermee kun je de "Wild-outfits" zien die je tegenstanders aan hebben.*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.*Met deze download kun je outfits alleen bekijken, niet gebruiken.