Why Pizza?
Waarom pizza? Omdat pizza geweldig is! Je bent een bezorger van de pizzeria en je moet opschieten omdat pizza koud kan worden. “Waarom pizza?” is tegelijkertijd een platformgame, fysicapuzzel en bezorgingssimulator. Je moet pizza bezorgen, je betaling ontvangen en de dag doorkomen. Als je niet genoeg geld hebt, verlies je je huis, eten en leven, dus wees voorzichtig en werk hard! Een game met smeuïge, malle personages, grappige levels en hete pizza!