Welkomstpack – FOR HONOR
Het Welkomstpack bevat: - 5000 staal - De exclusieve Strijdoutfit Monument van de Hemelkinderen, ontgrendeld voor alle helden Het Welkomstpack bevat alles wat je nodig hebt om je reis op het slagveld te beginnen, met 5000 staal en de exclusieve Strijdoutfit Monument van de Hemelkinderen ontgrendeld voor alle helden! Eenmalige aankoopaanbieding.