Weapon skin - Africa Tech
Ontvang de exclusieve wapenskins en pas je wapens nog verder aan. De unieke skins kunnen op alle beschikbare scherpschuttersgeweren worden toegepast in solo- en multiplayermodus. Voer je scherpschutterservaring naar een hoger niveau. Deze DLC bevat een exclusieve wapenskin; Africa Tech.