We Were Here Forever
Je zit samen met je vriend gevangen in Castle Rock, zonder enige uitweg. Zijn jullie verraden of waren jullie gewoon niet slim genoeg? Werk samen om te ontsnappen, de omgeving te verkennen en puzzels op te lossen in dit mysterieuze, Antarctische avontuur. Let op: niets is wat het lijkt, want in de schaduwen gaan duistere geheimen schuil. Kunnen jullie ontsnappen? Jij en je medegevangene zitten opgesloten in de kerker in de krochten van Castle Rock en moeten een uitweg vinden om de Antarctische hemel weer met eigen ogen te kunnen aanschouwen. Dat klinkt misschien makkelijk, maar deze nachtmerrie stopt niet wanneer je door de poorten van het kasteel stapt. Als je uit de cel weet te ontsnappen, moet je zelf kiezen wat je vervolgens gaat verkennen. Buiten de burcht ontdek je het verhaal van Rockbury, de inwoners, het verzet tegen de koning en het plan om van dit ijsdomein weg te komen. Met frisse moed reis je af naar de griezelige begraafplaats en daal je af naar de donkere wateren in de metaalgieterij. Iemand, of iets, heeft jullie hier naartoe gebracht en jullie spelen een cruciale rol in een eeuwenoud meesterplan. Alleen als jij en je partner een onverwoestbare bond hebben, kunnen jullie deze hopeloze situatie overleven… OPMERKING: Deze game is alleen als coöp beschikbaar. Beide spelers moeten een werkende, compatibele microfoon en een internetverbinding hebben. SPEEL MEER WE WERE HERE GAMES! Vergeet dan niet de andere delen in de serie te spelen: We Were Here, We Were Here Too, We Were Here Together, We Were Here Forever, & We Were Here Expeditions: The FriendShip!