Wattle Gobbler
Tijd voor een toetje! Stil je honger naar actie met deze Headhunter-uitbreiding voor Borderlands 2 en vecht tegen de Ravenous Wattle Gobbler. Vermorzel hem zodat jij kunt genieten van verhaaltjes van Grandma Torgue en overheerlijke skins!