WARTILE Hel´s Nightmare
Boosaardige krachten zijn ontwaakt. Een horde Draugr-krijgers bestormt de noordelijke landen en laat een spoor van vernietiging, dood en chaos achter. De Koning van het Noorden kijkt stilzwijgend toe terwijl dorpen worden geplunderd en de bewoners worden gevangen en naar Hel's Pillar afgevoerd. Opnieuw moet jouw gezelschap de wapens oppakken en zich verzetten tegen de ondode bedreiging. Geniet van vijf gloednieuwe handgemaakte strijdborden waarop het verhaal wordt opgepakt na Niflheim. Elk strijdbord biedt gevarieerde tactische uitdagingen met een unieke stijl en setting. Leid je gezelschap van vikingen naar Hel's Nightmare, vergezeld door de nieuwe held Ogier de Deen.